Alla inlägg den 15 mars 2014

Av mikaela severin - 15 mars 2014 19:41

Vaknade redan 5,30 imorse, gick inte domna om, studsade upp o käkade frukost och läste senaste numret av Body! Ja inte lätt o va morgonpigg:)
Somnade om en liten stund mellan 7-7,45, sen vaknade världens goaste unge, så blev mys o barnkanalen innan vi gick upp kl 8,30:) sen har herr Theodor spenderart hela dagen ute med sina kompisar, bara kommit in o käkat!
Jag drog en vända till gymet, körde armar och cardio! Kändes idag lite bättre! Träffade Robin där o hans kompis! Va ju ett tag sedan!

Planen va ju åka o jobba direkt efter gymet 15,30-20,30, men så blev det inte, de ringde o beordrade in mig på natten, så var bara att åka hem och sova en stund istället, nästan lögn o sova vidden tiden, när man vatt på gymet, o tagit PWO dessutom! Men lyckades slumra till en knapp timme iaf!
Har ätit lite pizza, o lite gotte här, o om en liten stund bli det 30 min promenad mot jobbet! Laddat upp med ett par bcaa o en whey protein tills i natt! Så bör överleva! Bli ju en morgon pw hem imon oxå, innan det frulle o sängen:)
Har bog inte jobbat natt sen i somras, så ska bli rätt kul faktiskt! Innan jobbade ja jättemycket natt , o ännu mera innan ja fick Theo! Hade jafåttbälja, hade jag definitivt haft nattjobb! Synd dom tog bort barnomsorgen iväxjö på natten för några år sedan!

Ha en trevlig lördag:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards