Alla inlägg den 31 mars 2014

Av mikaela severin - 31 mars 2014 23:20

Dagen i all ära började med en PW kl 5 imorse! 30 min! De räcker, va hemma i god tid, för äta frukost i lugn o ro! Väckte Theo som inte va det minsta glad, men efter mycket om och men, så kom vi till dagis! För mig var de att bege sig till enligt mig ett av de värsta ställerna, TANDLÄKAREN! Vad jag inte visste, va att ja va inbokad på en 2 timmars lång tid! Trodde ja skulle svimma ett tag! När han sa att idag ska vi rensa upp en tand som ska rotfyllas, o laga ett hål i tanden jämte, så va de nära tårarna kom! Plågades igenom 3 sprutor, i skräck! Tack o lov tog de bara 1,5 timme, åkte hem med kramp i käkarna, bedövad tunga, läppar o kind, till o med öronsnibben va bedövad! Ja som är så jäkla noga med mina tider när de gäller mat, skulle ge mig fan på få i mig en apelsin, efter ha bitit mig så de blödde i kinden, så va apelsinen nere, men halva proteinshaken rann jävla ur käften! Där fick ja nog o gick o la mig! Vankar 1 timme o 45 min senare i panik! Upp o lagade lunch, slängde i mig maten, o fixade iordning melliset för em, kall havregrynsgröt med kvarg o funlight appear!
Drog till gymet, hade inga höga förväntningar när man vaknat upp på de sättet, men nått hände! Passet gick i tempo, med bra pump, och bra styrka! Ja rent av matade mina 12 reps som om de vore en 5 kg handel jag stod med när ja körde hantelrodd! O aldrig att ja matat 12 reps på över 20 kg utan dragremmarna på! Likaså marklyften utan dragrem! Chinsen gick dom med! Undra va som bara exploderade i mig! Har gått o vatt nere ett tag, kan de va en vändpunkt nu då kanske!
Hoppas de håller i sig imon! Tuttar är det då o mage;)
Jobbat 16-21 med o kommer hem till kriget, disken inte diskad, tvätt som inte bli it hängd.. Panik ännu mer när ja inga matlådor hade fördigt, men nu e allt klart utom disken!
Sova! Pw kl 5 sen jobb, ska ha en elev :)

Hoj!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards