Alla inlägg den 22 mars 2014

Av mikaela severin - 22 mars 2014 14:35

Va en riktig jobbig kväll igår, hade ren panik, svettades som en gris hela kvällen, fyy fan för feber asså, få gärna gå några år till , till ja få de nästa gång! Har idag bara liite feber som tur är, men hängig o orkeslös till max!
Va uppe en kort vända från sängen o kokte lite spagetti o värmde några köttbullar! Fy fan va gott, va nog typ 6 månader sen ja käkade pasta! Sjukt att så enkel mat är så jäkla gott! Få passa på när de är ätardag:) ha även bakat glutenfria kladdmuffins med Theo, han behövde lite stimulans, så blev enkelt iaf, o nu är man åter i sängen! Bli upp senare, lovat göra varma mackor ikväll, de ha ja inte heller ätit på väldigt länge! Med tonfiskröra , yum yum!
Men skönt att få ner lite mat! Igår levde ja på bcaa, glutamine o whey protein!
Legat o drömt om semester, hamnar vi utomlands i år? Återstår o se:)

Nu bli de sova! Så man orkar kvällen! För ja SKA sitta bänkad vid gladiatorerna! Så är de bara:)

Trevlig lördag:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards