Alla inlägg den 13 mars 2014

Av mikaela severin - 13 mars 2014 20:23

Vilken jäkla dag, jo men den ha ju gått, men vad händer lixom! Va uppe på PW vid 05,00 hela 45 min blev de! Kom hem o käkade frulle, o inte fasen kunde ja sova, nädå, men kl 9 va ja istället totalt utmattad, va ute en sväng med Theo tills han hittade lek kompisen, sen deckade ja av när emma kom hem, kännt mig som en zoombie! Fick tvinga mig själv till gymet, men när ja kom dit kändes de ganska ok, men ändå besvikelse, passen går inte alls som ja vill, ändå är väl benpassen dom som känns mest ok! Men besviken på mig själv när ja inte få till desom ja vill, knäböj på 55 kg, fri stång, men visst, dom va djupa o tog! O de känns i benen!
Men nu ska de bli andra bullar! De ha ja bestämt! För ge upp, DET ÄR DET SISTA jag gör! Det kommer inte hända! Alla hamnar vi i platåer! Så är de bara, sen att ja stått still ett tag, de händer! Well well, de är kämpa som gäller!
Bli sängen tidigt, för imon bli de gymet redan kl 06! Köra axlar, mage o cardio! Så morgon pw bli ingen! Bli löpbandet på gymet! Dags o plocka fram måttband, o våg imon, invägning som levereras till coatchen! ha inte en aning hur de ligger till, men tro ja ökat! De känns! Så vi få se! Inte konstigt, äter ju en hel del, o själv valt att lägga formen lite på hyllan ett tag till, bara ja ha någolunda form i sommar så, behöver ju inte se ut som ett vandrande skelett heller! Ja är inte livrädd för lite fettökning! Men clean eating gäller!

Jobb bli de imon kväll, suger o ha både fredag o lördag kväll! Menmen!

Ha en fin kväll!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards