Alla inlägg den 27 mars 2014

Av mikaela severin - 27 mars 2014 21:01

Fy fan vilken jäkla dag, jobbat 7-14, höll mer eller mindre på tuppa av ett tag, svetten öste av mig, vart så jäkla tuff dag! Inget ja planerade blev som ja tänkt!
Efter jobbet va de utvecklingssamtal på Theos dagis, gick relativt bra, kom fram att han fantiserar väldigt mycket just nu, om fsmiljeliv osv.. Mamma, pappa, barn, syskon osv.. Inte konstigt, de e ju bara mig han har! Skärpning mikaela! Kan ju inte leva ensam resten av mitt liv, så lägga mer focus på de kanske!!
Annars går utvecklingen framåt där, o även här hemma ju!
Drog till gymet direkt efter, full med aggressioner, irritation, lagom sur! Men ilskan går ju få ut genom lyfta lite skrot! Efter 28 set axlar kändes de tungt o lyfta flaskan, redan där ville magen vända sig, så va de ju dags o köra mage efter de, mitt 12e set, slutade på toan o en spya! Hur mkt de än bränner i magen, så kör jaalladess reps ja ska! Bara bita ihop! Men efter en spya kan man ju köra 4 set till .. O cardio på de! Kändes ok att dra från gymet!
Tog en vända om Netto för köpa cig ( ska sluta) , o kommer hem med en riskokare för 99 spänn! Kokar mitt ris! Godare o smidigare än nägonsin! Inga brända kastruller, ingen passning, slipper koka över! Ja är mer än nöjd!
Nu när jag nattat sonen o reser mig ur sängen, har ja duktigt ont i benen, o jävligt ont i rumpan, från gårdagens pass, o nu även så ont i axlarna att ja inte vill röra mig! Är inte de minsta kaxig just nu!

Nu tänker ja inte resa mig ur soffan mer ikväll, försen jag ska sova! Vilket är snart! 05,00 e de gymet imon, med Jennie:)

Ha en bra kväll!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards