Alla inlägg den 10 mars 2014

Av mikaela severin - 10 mars 2014 20:11

Oips! Har nog haft full rulle tro jag! I Lördags va ja på gymet kl 9! Körde armar, om ja gillar den känslan av nypumpade armar, hell yeah! Gick väldans bra! O så blev det cardio på de!! Sen hade vi mys här hemma resten av dagen, o kollade mello på kvällen! Rätt låt vann! Enligt mig iaf! En värdig vinnare efter 7 försök! Åh låten är bra trots det är en ballad!
Fick även besök av en vän!
I går började ja morgonen med tidig frukost, vilade ett par timmar o drog sen ner mot växjösjön och gick ett varv!! Gud så skönt!!! Bara älskar när solen skiner! Så mycket mera energi! Frida kom hit o sällskapade oss, o rensade min garderob med mera:) underbara vän! Sen fick jag åka till Jourläkarcentralen med Theo! När han vaknade va han helt prickig o sönderriven i ansiktet, misstanke om allergisk reaktion! Så fick en kortisonsalva för smörja ögonen, o en vanlig hydrocortison, samt flytande aerius ( antihistamin). Så något bättre redan idag! Skönt!
Tog Frida med mig på ett benpass igår kväll, dock kände ja mig klen hade inte alls de där riktiga pumpet!! Skit! Men de såg iaf ut som ja skitit ner mig, eller fått nått annat där bak, o de gav ju goa skratt för vissa där ( ja Thom, om du läser här syftade ja på dig :) haha!
Folk har nu sett att ja är svullen o undrat va ja gjort! Svaret ni får, ja har vart osund i 2 dygn! Utav dom 5,6 kilo ja la på har ja nu pissat ut 4 utav! som tur är! Men ja e fortfarande svullen, o likaså magen o lite pluffsig i ansiktet! Ett par dagar till o de borde va någolunda återställt!

Idag va de jobb, 7,30-15,05! Har nu börjat arbeta mina 75% igen, på gott och ont! De ger pengar o ja få lite mer sysselsättning, men orolig att min kropp bli ännu mera stressad av alla möten osv, o farande o flängande!

Körde direkt mot gymet, blev ett grymt bra ryggpass i alla fall! O cardio givetvis! Imon bli träningsfritt! Sen går vi all in resten av veckan:)

Nu bli de soffläge!


Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards