Alla inlägg den 1 mars 2014

Av mikaela severin - 1 mars 2014 07:58

Trots ja egentligen är pisstrött, så gick de bara inte somna om, vatt uppe sedan 05,30 o fixat o donat! Lagade frukost o väckte Carro för morgonkaffe 06.15 Nu har hon åkt för fixa o dona med lite grejor, Emma o Theo sover, o jag slappar i soffan, vänta på gymet ska öppna kl 9 så ja kan kötta ben:)
Va träningsfri igår, dock blev ja igår igenkorkad, o nyser som fan, men tro inte det är förkylning då de kittlar som fan i halsen!!! Frida var här o hjälpte mig skruva möbler o möblera om o fixa! Så tro nog de dök upp lite väl mycket dammråttor! Är ju damm och kvalsterallergiker!! Tack älskade Frida för all hjälp o en underbar dag :)

Känns så kul att ha Carro här hemma en helg, inte setts sen innan sommaren, så är på tiden, efter allt som hänt sista tiden. Ikväll bli de mys med god mat o kladdkaka! Även min syster kommer upp och käkar med oss :)

Ligger just nu o funderar på min älskade kusin jag förlorade för snart 14 års sedan! Tänkte ta en tripp till graven i veckan, behöver få där en stund själv efter vad som hänt, du är en stor del av mitt hjärta.
När pappa lämnade oss o sen du, o även min älskade faster, så dog halva mitt hjärta, en del som inte kan repareras o ersättas med så mycket kärlek som ni gav. Endel av mitt hjärta håller nu på o dö igen, på båda sidor av familjen förloras en efter en, av olika själ.
Önskar man kunde backa bandet 18 år tillbaka till alla stunder av glädje, skratt, men då hade ja inte haft min älskade Theodor som är min ljuspunkt, mitt liv, mitt allt.
Livet kan inte vara mer orättvist ibland! Blodsband? Vad är det numera! Ja hade kunnat dö för min familj o släkt. Men man får bara skit kastat i ansiktet oavsett...
Sjukt besviken!

O ni som irriterar er på min blogg: SLUTA då lägga energi på läsa den!!!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards