Alla inlägg den 14 mars 2014

Av mikaela severin - 14 mars 2014 22:43

Började min dag på gymet, ett axel o magpass o cardio, åh så ringde läkaren, kaliumet va nere igen, dock inte lika lågt som sist, men eftersom ja haft känningar, av hjärtat, o vatt så trött va de ett måste o ner på EKG! Visst såg de okut, men man ville ha nya prover innanhelgen, o ett dropp för ja inte ska bli för mycket påverkad! Specillt inte hjärtat! Kommer ner till akuten, då skadom sätta Pvk, sticker två gånger utan få in nålen! Tröttsamt, förde känns ju sjukt mycket! Kör inmog på ettrum, massa filtar o värmefilt, alltför värmaupp mig, för ja va kall,så trodde dom stt dom skulle lyckas, dom hade ett kärl kvar som va ok, åh va gör dom, sticker helt tokigt så dom kommer åt en artär, blod vill ja lova dom fick, men nålen gick fan inte ha kvar! Fick vänta 1,5 timme på proverna o kalium va oförändrat, så vi beslutade att skita i dropp över helgen, öka upp kaliumtabletterna jag har i några dagar, förta nya prover på måndag! Så kl 19 kom ja ut från sjukan, menen måttligt mörbultad arm!

Läkaren på vårdcentralen frågade idag hur ja alltid kan vara så glad och positiv, o alltid le, när du är här jämt, o med dina sjukdomar o situation hemma, hur orkar du... Lätt svar, de gäller att aldrig ge upp, även när allt är mörkt, gäller de hitta en ljusglimt! Ja har gått igenom sjukt mycket i mitt liv- mer än många skulle klara, ja har alltid kämpat, kommer alltid o göra! Jag är stark, meden enorm vilja! De gör mig till den jag är idag!

Har blivit beordrad att ställa upp i Though Viking i Göteborg 26 april, våga, våga inte, eller jo ja e tuff! Men ja ärräddför oönskade skador, ja har ju mitt mål! Men ja ha lovat att överväga detta ändå! Så ja överväger i helgen! De är ju sisådär 7,5 km hinderbana!

Nu sängen! Trött som bara den! Imon är träning o jobb, o lördagsmys på planeringslistan, Theo har bestämt dejt med två kompisar!

Trevlig afton!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards