Alla inlägg den 12 mars 2014

Av mikaela severin - 12 mars 2014 12:50

Inatt ha faktiskt jag legat sömnlös, just nu är ja fortfarande svullen som en gris, träningen är inte alls på topp! Skippade oxå PWO idag, tänkte skona kroppen tänkte ja, men Kände idag ingen glöd alls!, Va på väg o dunka vikterna i golvet o dra från gymet! Känner att ja verkligen behöver ha ett tränings schema! Känns som de bara inte funka att lägga ett eget, behöver nåt strikt att hålla, precis som med kosten!
Sen slet min resa på mig endel, då ja svullnade rejält, ej återställd alls ännu, o sen inre stress o press, nu känns de som kroppen är stressad när ja börja jobba fullt ut, ja är skit trött redan, har 5 pass denna veckan, varav 4 är kvällar, o de suger ju rejält, då rutinerna man precis byggt upp med Theo, kan gå i stöpet helt, inte alls bra! Men nu är de dags att leverera om! Fortsätta lika hårt med kosten givetvis- o den känns tryggt till 100% att Anders har full koll på, träningen försöker ja lösa, på hemmaplan, o så hoppas ja att nu de blir mindre psykisk stress, att rutinerna håller i sig någolunda! För ja vill verkligen inte vara sjukskriven igen!
Ja vill arbeta!

Just nu ligger ja o Frida o latar oss på varsin soffa! Bli ju jobb 15-20,30, hem o kolla Greys Anatomy sen jäkla bli de sova! Imon kl 05 bli de PW o på eftermiddag/ kväll träning! Dax o kötta ben igen då!

Over and out!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards