Alla inlägg den 11 mars 2014

Av mikaela severin - 11 mars 2014 23:26

Idag har tagit alla rekord! Typ vatt världens tröttaste människa tro ja, va riktigt längesedan ja va så trött!
Va förvisso uppe på en PW kl 05, o käkade frukost kl 06, sen somnade ja gott igen, o blev fast i sängen mestadels av dagen!
Men, har iaf jobbat 16-21 o de gick ju bra de! Nu är man sjukt trött igen, dags att slagga! Min älskade unge ligger jämte o sussar gott, han inte träffa han innan ja kom hem, då min kusin redan hade hämtat han på dagis 18,30 o nattat han i normal tid! Skönt nu när de funkar med rutiner!
Jobba ju kväll imon med, så bli samma visa då, åh han slipper va på dagis till 21! Ja jobbar 15-20,40 imon med ju:(
De värsta är att ja har 2 kvällspass till sen, både fre o lördag! Hatar alla dessa kvällar! Tänk om man kunde få ha dagtid, hade underlättat så mycket när man är ensamstående, men i vården så går ju inte de, hitta andra jobb, utan utbildning inom yrkerna är ju kört typ! Bara provisionsbaserade försäljningsjobb! Om man ska kolla möjligheterna att plugga kanske? Bli till grunna över detta ska kolla upp det iaf!

Nä nu sängen! Mot gymet kl 06!

Bröst o mage o cardio planeras!
Bänkpress
Lutande hantelpress
Bröstpress
Liggande flyers
Pressar i cablecross

Krampare i hiss
Crunches med viktskiva
Twist med viktskiva!

Natti natt

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards