Direktlänk till inlägg 18 november 2013

Jorå, visst händer de lite:)

Av mikaela severin - 18 november 2013 21:26

Ja, jag börja äntligen känna mig lite utvilad faktisk, var uppe 06, käkade min gröt m äggvita, ett kokt ägg, bcaa, glutamine o en fitline! Är som en inställd bomb när de gäller mattiderna, vakna 06 hungrig, o när de gått 3 timmar ca känner ja hur blodsockret ger med sig, o hungern kommer automatiskt, märkligt dedär, men fasta rutiner är ju bara bra:)
Somnade om 1 timme efter frukosten, sen var de bara väcka finaste barnet, göra frukost och åka mot dagis.

Jag började min dag på gymet, idag mer motiverad än på länge, o med de blev de ju oxå ett riktigt bra pass, o Jennie var så klart med :) hoppas motivationen för oss båda håller, för hennes del vadet ju dessutom dietstart:)
Kört rygg och triceps idag, övat på dedär jäkla chinsen, få inte till att, men övning ger färdighet, o snart lossnar de, så var de innan med dips oxå, iaf i ställningen, men nu är de ju en enkel match! Skam den som ger sig:) avslutade passet med 30 min intervaller, svettigt va det iaf!

Drog direkt efter gymet till finaste Susanne för kaffe o skitsnack, är så välbehövligt just nu :) Tack för en trevlig pratstund:)

Imon planeras bröst, biceps och magpass på gymet. Ett grymt pass ska det bli!

Har mailat min coach ikväll, känner ja sitter lite fast i just träningen, så om några veckor så ska han försöka knåpa ihop ett bra, behöver ju bygga på endel, o ja vill göra det rätt, o självklart så tro ja han är rätt till fixa detta:)

Kvällen har bestått av städ, laga matlådor, o kvällsmat till Emma o Theo, Potatismos m köttbullar o lingon fick de bli! O ja fick min kvällsdos av nötkött, ris , brysselkål och avokado! Just nu står mina på kvällsägg på kok:)

Lägger upp en o annan bild från dagen:) trevlig afton, och kom ihåg:
Never give up on something you love to do:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela severin - 14 maj 2015 00:20

Bloggen är flyttad till www.nouw.se/mitcie Fb connecten funkar inte här längre! Ses där:) ...

Av mikaela severin - 13 maj 2015 23:48

kod för att imoportera min  blogg till nouw 3122339123

Av mikaela severin - 12 maj 2015 00:27

Tråkigt nog bestämdes det ikväll att livstil2015 lades ner. Det är med stor sorg och chock för mig. Jag trodde på att de skulle funka. Men de visade sig va fel. Nu kommer jag lägga 100% focus på denna bloggen och jag hoppas att ni fortsätter följa ...

Av mikaela severin - 10 maj 2015 02:21

Sen min födelsedag har det vart fullt ös här! Därav inte hunnit blogga. Det har vart valborg som inte va mycket o fira, då man jobbade såklart, men en mysig stund vid elden blev det med mitt fina hjärta. Har ju majbrasan 200 m från dörren, väldigt sm...

Av mikaela severin - 28 april 2015 10:29

Har i princip jobbat o jobbat o tränat sen i fredags, inte hunnit vara hemma många timmar, men träningen ger ju resultat :) Dessutom mitt i allt fyllde jag ett år klokare igår, dock jobb och träning men blev överraskad med presenter så fort jag kom...

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards