Alla inlägg den 24 november 2013

Av mikaela severin - 24 november 2013 22:46

Livet är alltid en prövning, kommer alltid o vara, varje dag ställs man inför nya val, de gäller att vara klok i sina val, har idag haft en liten funderardag, just nu händer de ganska mycket i livet, o då grunnar man lite extra, tänker tillbaka stundvis på mitt gamla liv, hur levde jag för 10 år sedan? Jag hade faktiskt inte velat backa tillbaka dit, lev i nuet, ta vara på alla fina stunder man har varje dag, blicka framåt! Det man ska minnas från förr, är bara de fina stunderna, inte de dåliga, alla ha vi något i bagaget från förr?

Har idag spenderat förmiddagen hos jourtandläkaren, skulle ju till min vanliga tandläkare på tis, men har dragit på mig en inflammation i helgen, hela tandköttet, o smärta o svullen nästan upp till ögat! Så pencillin nu i 7 dagar o värktabletter!

Har i eftermiddag bakat lite glutenfritt bröd till Emma, samtidigt som maten stod på spisen, kycklingklubba, ris o hemmagjord brunsås, de fick dom till middag, gja en annan fick de vanliga, kyckling, ris o broccoli o avokado! Jodå de smakar ju de med, de positiva, de e ju mat ialla fall:)

Drog en vända till Gymet med min så kallade siamesiska tvilling Jennie, blev ett grymt ben & magpass. Har ju kännt mig klen sista tiden, eftersom jag droppat i vikterna, men idag, ja då ökade vi upp dom! Gillar nog den grymma pwo ja kör nu! Lite krut i den!

Kom hem ikväll, så tänkte ja även skämma bort Theo inför frukosten imon, så bakade småfranska frallor till han idag, de gäller passa upp på dom man älskar :)

Nu ska jag snart ta o äta mina 2 goda ägg o kryypa i säng! Imon är ny vecka, nya tag:)

Over and out!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards