Alla inlägg den 17 november 2013

Av mikaela severin - 17 november 2013 18:58

Tråkigt att de ska finnas avundsjuka, tragiska människor!, blev åter igen påhoppad i en kommentar, vad de står de tänker ja inte gå in på, det vet nog personen själv, men eftersom de skrevs som de gjorde, så är de under spårning, så finns de nån i Ingelstad trakten som vill ta detta med mig, face to face! Så är de ok! Lite mognare beteende än skriva som namn i kommentaren, " det vill du inte veta"
Men nu kommer jag inte yttra mycket om min familj, son i denna blogg, den återgår till det syfte den hade från början, TRÄNING, HÄLSA & MOTIVATION!

Vaknade med ett leende imorse, upp o hoppa va det, o mot gymet, idag blev det Idrottskliniken med finaste Jennie & Sannah :)
Kört ben & mage, kan sägasåhär, idrottsklininken är ett fint gym, men jag gillar de inte, för stelt där! Inget slår Hälsostudion! Än i alla fall :)
Hade ju fasta/ cheatday igår, resultat +2,4 kg vätska, hmmm!!

Kan ju skriva i alla fall att vi har i afton vart i Huseby Julmarknad. Mysigt, o Theo köpte sigen tomte, en munk o lite gotte, medans jag handlade osötad surdegsvörtbröd, viltglögg, hjortkorv, huseby marmelad och en dörrkrans;)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards