Alla inlägg den 5 november 2013

Av mikaela severin - 5 november 2013 22:11

Även om de vatt lite svängit sista tiden vaknade ja faktiskt med ett leende på läpparna:) varför vet ja inte, kan de va en vändning i mitt heltiska liv? Nåväl, man ska inte ta ut nått i förskott när de gäller något.
Kanske är denna ledighet behövlig!

Började dagen med möte, dagis, familjeteamet och socialsekreterare, angående Theo givetvis, de blev ett möte med blandade känslor, men de känns ok att det händer lite, dagistiden utökas med 2 timmar 1 dag i veckan, ny stödfamilj är på gång, och nu hoppas vi på utredningen går undan!

Efter de blev en tur till Gymet, kört bröst och mage, och ett intervallpass på löpbandet, kändes helt ok! Nöjd är jag med de nya övningar ja knåpat ihop, och de känns i bröstet ikväll!

Iväg till jobbet för jobba 16-21, gick helt ok, kändes ganska bra, men nu väntar 3 dagars ledighet, o de behövs inför en jobbhelg!

Tänkte ta o sova strax, bli gymet 6,30 imon för köra ett benpass, och intervaller! 06 står frukosten klar!

Sen ska vi mot dagis vid 10 då Theodor ska ta gruppfoto.. Sen är de laga matlådor på planeringen, ev hinna med en o annan kaffe:)

Kvällen är oxå planerad, så imon ha ja fullt på tapeten. Skönt de!

Motivationen är på topp! Underbart de:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards