Alla inlägg den 23 november 2013

Av mikaela severin - 23 november 2013 23:05

Ojdå, de har minsann i detta hushåll vart full hålligång här från morgon till sena kväll, vart tog tiden vägen?

Började min morgon med mina 18 timmars fasta, tur att några timmar redan hade gått under natten ju:)
Hade en drickpaus mellan 7,30-10,00 då jag var o bia mätte mig, gick ju sisådär, droppat 0,4 kg muskler, men de sägs ju att bia inte stämmer så bra, så jag tar inget för givet, utan väntar till den 4e när ja åker till jönköping! Träningsfritt har de ju i alla fall vart idag!
Åkte direkt efter de för lösa lite familjeanlägenheter! Förhoppningsvist är detta oxå på G o lösas!
Vart på Citygross, handlat för bak o kväll, så lussebullar/saffransbullar har jag och Theo bakat i em:) oså slängde jag ihop en deg med proteinlussekatter ur muskelmat! Blev riktigtgoda!
Passade på o skämma bort de andra 2 här med hemmagjorda hamburgare! O de gick ju ner:) o såär mina 6 timmars cheatday slut! Spyan i halsen o ballongmage!! Fyy faaan!!!
Hunnit med o mysa till filmen Alvin och gänget 2 enligt önskemål från Theo <3

Passa på att säga grattis till Lisen som idag tog hem en 5e plats i sin debut i bodyfitness på Decembercupen i Lund! Mycket grymt jobbat! Även ett stort Grattis till Niklas som tog en 3 e plats! Nu få ni ladda om för Luciapokalen nästa helg:)

Nu ska jag strax ta o krypa ner:) imon är ny dag, nya möjligheter o åter på dieten:)

Sussa gott:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards