Alla inlägg den 2 november 2013

Av mikaela severin - 2 november 2013 20:33

Bloggandet blev det inget med igår, för fröken hade andra planer än spendera den hemma på soffan!

Började morgonen med jobb, 7-14! Kan bara slänga ur mig.. FY fan! Gick in till min chef, gnällde lite lagom så tårarna sprutade o begärde semester 3 av jobbpassen kommande vecka, måndag löst o ja hoppas ons o fredag oxå blir, sa precis som ja kände, semester eller ja sjukskriver mig, väggen är nära! Tur man har en jäkla massa semester sparad!

Körde ett grymt armpass, bara älskar nypumpade armar?! Blev en höjning i vikterna till o med, ha då ikke klarat en 12kg i hantelcurlen innan, o definitivt inte med min onda, men en 6:a sattsom en smäck! Så tack tack, 2 kg höjning, satt som en smäck! Tro ja höjde push down med btw, 50 kg slutade den på! Låter nog inte så mycket men well well, få ju inte köra för tungt.


Till Något helt annat, motiverad? JA! Messade över morgonvikt till coachen i fredags, 0,5 kg o 1 cm midja på 8 dagar, så de ska va, max 0,5 är max per vecka, annars bränner man muskler! Får fortsätta på samma mängd mat och intervallpass, så skönt att maten inte minskas;) nu ska vi bli färdigdeffade till jul :) dagen i ära har bestått av 18 timmars fasta, o nu är ja inne i mitt ätarfönster, få ha cheatday i hela 6 timmar:) började med förstå måltiden kl 16, tacos hos finaste Jennie, som haft Theo hela natten:) dock givetvis, betyder inte cheatday att man ska frossa allt man ser, äta med måtta! Så trots detta byttes tacosbrödet ut mot low carb tortillas, o dom smakar nästan exakt samma!! Sen blev de gika hos mor, en bit kladdkaka, utan grädde såklart, även där kan man ju tänka till, nu står kvällens andra måltid, lasangen i ugnen, mästerkocken är jag, o nåt ja älskar är ju laga mat:) så när tillfälle ges att göra de, då står ja mer än gärna för matlagningen! Hemma bli de ju bara kyckling o ris, o Theos enformiga måltider, kräsna barnet!!

Har i afton hunnit besöka pappas grav, mysigt med allatända ljus, för alla er som inte vet, så dog min pappa i cancer 1997, 42 år gammal, alltid älskad & saknad! Min stora idol.

Nu äta ja:) avslutar här o återkommer imon.

Trevlig afton!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards