Alla inlägg den 7 november 2013

Av mikaela severin - 7 november 2013 20:44

Oj, oj, denna dag började ju toppen, hur kunde den slutaså illa?!
Motivationen var verkligen på topp imorse, ett bra armpass och 30 min intervaller! Helt klart nöjd! O dessutom har man riktigt jäkla go träningsvärk i benen sen igår:)
Eftermiddagen gick åt att bara slappa, till kl 3,då kom Jennie o vi drog till Finns Tatto, jennie gaddade sig!
Sen kom allt annat som ett brev på posten, fick valet lr kvalet att lämna bilnycklen o vara utan bil, eller skriva på papperna på ägarbyte, o vips så äger man en bil med körförbud, trasig handbroms, och inga vinterdäck! Känns ju bra de! Not! Besiktningen imon, sen sökes en jävligt billig bilmekaniker!!!

O så kom nästa brev på posten! Theo kan inte följa med till gymet , så fått låsa upp mitt medlemskap på Friskis & Svettis som jag frös förra året, tur för mig att de va 6 månader kvar där! Så bli till träna på två gym, de dagar Theo är med blir på friskis o svettis, o när jag är själv bli de på Hälsostudion, friskis har ju ett större barnrum som är öppet hela dagarna, samt kvällstid, är de bemannat med värdar, så gratis barnpassning ingår!
Medans Hälsostudion inte har bemannad alls. Kommer bli väldigt trist att träna själv på friskis, när man är van vid alla underbara medlemmar som alltid finns där o som alltid ställer upp och passar när man behöver hjälp. Men men, så är situationen. Pga av säkerhet så bli de så!
Så hoppas nu ALLA barn är i barnrummet på HS för de är då bara inte mitt som sprungit runt där!

Nu bli de film med Emma, små citroner gula blir de ikväll!!

Imon är dessutom morgonvikt! Nervös!! Hoppas de visar rätt nu! Hoppas på -0,4:) o 1 cm midja, återkommer med resultat imon :)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards