Alla inlägg den 22 november 2013

Av mikaela severin - 22 november 2013 21:20

Vilken jäkla dag, den har vatt påde på botten och på toppen, snacka om upp o ner! Försov mig ju lite imorse, men vi kom ju till dagis i vettig tid ändå, åh sen var ju tanken gymet, åh då ringer Jennie, hej, jag har krockat?? What the fuck, fick panik först, trodde ju barnen va med, men när ja kom fram va de ikke så illa! Men alltid surt o smälla, så istället för gymet blev de köra Emmie till Katedralskolan, och Hannes till skolan i Rottne, sen han vi mysa o käka innan vi åkte till Liljas för hämta hyrbil! Sen begav jag mej till läkaren, så på måndag ska alla dess konstiga prover tas, ämnesomsättning, salter, järn o massa! Fastande ska dom va! Fick dessutom idag förklaringen på min svullna mage förutom min IBS, med tanke på jag aldrig är sjuk ( förkyld osv) av orsaken att de sätter sig i magen som i våras, körtelbuk! Så heter de!

Drog direkt efter läkaren till fam Pettersson/ Carlqvist för hälsa på en stund:) massa tomtar packades upp av Joline, blev ju ingen längre visit, men mys ändå:)

Vidare mot dagis för hämta Theo o sen möte, för hem laga Pizza o fram med fredagschipsen, men ja få glatt vänta tills imon och det gör jag med glädje:)

Man kan ju säga att jag måste få känna mig stolt, vågen imorse visade -0,9 kg och - 0,5 cm midja! Ja en veckas hårt arbete! Så va bara dra iväg ett sms till min coach, fick som svar efter bilder o resultat, SJUKT, ja med de menas att jag svarar fruktansvärt bra på kostupplägget och att jag är grymt duktig, så att tävla de kommer komma! Never give up kallas det! Det enda jag absolut inte få göra nu, är sänka en endaste vikt!
Ja vet att min nuvarade coach inte tycker ja ska BIA mäta mig, de ger inte bra resultat o stämmer inte, men imon gör jag det ändå, bara för jag har en gratis mätning såhar jag bett Path att göra en, så 9,30 imon bli de! Håll tummarna nu!!!

Ikväll blev ett jävligt grymt axelpass och magpass! Matat på ganska rejält, utan droppa vikter, tro nästan ja ökade!! O pwo byte blev de! Blev bra pump! Fan vilka grymma flickor vi är:) o vad ja älskar alla medlemmar på HS!!! Motiverande, inspirerande själar! Sänder lite tankar o motivation till 2 tjejer från HS som tävlar i Decembercupen i helgen! Riktigt grymma! Håller tummar o tår för dom:)

Imon är det ätarfönster som gäller, dvs bcaa, glutamin o pepsi max till 16 imon, sen bli de 6 timmars cheatday! Allt planerat, mål 1: surdegsvörtbröd, hjortkorv, ost, husebymarmelad och kaffe, fika: nybakta lussebullar ( protein) ur boken muskelmat, med viltglögg, o på kvällen hemmagjorda texmex hamburgare med fullkornsbröd oxå ur boken muskelmat! Sen är mina 6 timmar för denna vecka över!

Slänger ut bild på veckoförändringen, sjuk!!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards