Alla inlägg den 4 november 2013

Av mikaela severin - 4 november 2013 17:55

Efter att spenderat gårdagen i säng, så är man nu på fötter igen:) pigg & alert, åkte tillbaka till stan kl 9 imorse, för möta Jennie, Jessi o Mira på gymet! Backattack kan man ju säga. Även lite intervaller på de, men eftersom ja var kvar i Tingsryd till idag hade jag givetvis inte mediciner med mig, så astman va ju inte rolig att dras med på löpbandet, men skam den som ger sig!
Hämtade ut mitt paket med protein efter gymet, även en pwo, så nu ska här pumpas!
Tänkte även nu ikväll sitta o knåpa ihop ett nytt träningsschema, har bestämt mig för byta taktik helt o hållet! Mer reps, färre set, börja på lätt vikt i fler reps för höja 3 sista, måste bli bättre på hålla minuten mellan mina set!
Alla basövningar ska såklart vara med!

Har fixat matlådor för ett par dagar, städat av, andra maskinen tvätt rullar, o nu har vi tänt upp med ljus överallt, höstmys! Tänker bara ligga på soffan ikväll o glo på film!

Imon är de möte på fm, sen gympass, o jobba 16-21, sen bli de ledigt i 3 dagar till! Semester! Behövs ibland:)

Ha en härlig kväll!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards