Alla inlägg den 8 november 2013

Av mikaela severin - 8 november 2013 21:31

Idag rinde uret vid 05,30! Kl 06,30 var jag utanför gymet, med blandade känslor! Vet ju inte när de blir ett pass på Hälsostudion nästa gång, men va bara in, köra axlar & mage, och intervaller! Va med gråten i halsen ja lämnade HS, kommer sakna att träna där så ofta, o alla träningspass med fina Jennie, där sjunker mycket av min motivation jag senaste veckorna kämpat med bygga upp, kanske låter barnsligt att tycka de är jobbigt att byta gym, men så är de! Fel tidpunkt när man är i situationen man är, på väg in i väggen, alla utredningar, möten, osv!

Idag var i alla fall dags för veckans vikt, som levererades vidare till coachen: denna veckan levererade. - 0,8kg & -1,5 cm midja! Totalt nu på 17 dagar är resultatet 2,5cm midja & 1,3 kilo! Såär nöjd! Nu kör vi på en vecka till! Imon är de dags för ätarfönster/fasta/ cheatday! Åt precis 2ägg o nu får ja inget ätaförsen 15,30 imon! O så bli de 2 mål o 1 liten fika under 6 timmar :)

Har ikväll varit på Halloweenparty, spökade ut Theo till Vampyr, o han var så nöjd o glad, men de Va då ikke Joline! Som skrek o skakade och blundade hysteriskt i 15 min, sen fick ja tvätta han, o Theo blev förstörd, lättade efter en stund dock, men nu när vi kom hem fick ja ta smällen:(
Annars har de varit en toppenkväll, tack alla för en trevlig stund ;) o ja ja ville hugga i både maten, kakorna och tårtan, men självdiciplin, matlådan var med, och en slät kopp kaffe! Gäller att inte tappa motivationen!

Nu bli de soffan en stund innan man snälllt få krypa i säng, jobb 8-21 både lör o söndag! Huuh!!

Fortsatt trevlig afton:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards