Alla inlägg den 3 november 2013

Av mikaela severin - 3 november 2013 23:04

Dagen blev ju ikke alls som planerat, skulle ju åkt på kalas, tränat osv, men nej då, började med må illa kl 12, åh kl 3 åkte spyhinken fram, vatt sängliggande fram till 22! Då bara vänder allt, vatt uppe o klämt i mig en hel Ciabatta bröd, 3 glas pepsi, fortfarande hungrig, kan röka o mår inte illa för 5 öre! Så magsjuka? Nädå, inte! Då hade jag vatt nedklubbad i flera timmar till, nåt ja lärt mig, så är de lyssna på min kropp!
Efter 10 dagars diet, och 18 timmars fasta, o sen ätarfönster på 6 timmar, så tro jag att jag åt lite väl mycket, först tacos.. Sen fika o sen rejält med lasange, min kropp är ju inte ännu inställd på ha de matrutiner, så nästa veckas ätarfönster kommer bestå av lite mindre portioner! O lite längre mellan!
För övrigt så har ja ju faktiskt mått bra under dessa 10 dagar, så imon kör vi så de ryker igen, dieten, gymet, o semester! Känns super!

Nu ska ja få min lille gosse till att sova! Jag kommer ju inte somna på ett tag iaf!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards