Alla inlägg den 15 november 2013

Av mikaela severin - 15 november 2013 22:13

Vaknade totalt utmattad, o Theo vägrade äta frukost, så efter många om o men satt han i bilen, med en smörgås i handen, och en stressad mor, satt uppe på barnakuten i evigheter, allt för att få läkaren att förstå att nu få dom faktiskt ta o skynda på alla remisser! När de handlar om barn, o ens egna, så känner man sig så jäkla liten, när ingen lyssna o förstår, så efter suttit där, fått dom till ringa några samtal, skällt, gråtit, o försökt få dom förstå att det nu är akut, ja då går de på två timmar att få en remiss, som egentligen tar minst 2 månader! De hjälper o ligga på, o kämpa för sin rätt! Så på tisdag redan drar allt igång på riktigt, äntligen!
Sen ha de löpt på med möten idag! Theo har vatt på dagis 11-17 och sen hos stödfamiljen 17-19,30, så även hunnit handla lite, nu har vi haft popcornmys ( inte jag) o sängen väntar snart!

Har hunnit mellan alla möten, att träna! Axlar o mage! O idag fick jag min belöning, nämligen, på 1 vecka har detta hänt -0,9kg - 1 cm midja! Så totalt under 22 dagar har det försvunnit 2,1 kg, och 3 cm midja! På bilderna ja lägger upp på magen, är från 24/10 på startdagen, och de två som sitter ihop är de två sista, med endast 5 dagar mellan! Så går de när kost & träning sköts! De går allså ikke o fuska när man vet att resultaten som väntar, blir jäkla bra!

Om 1h o 50 min ska 2 ägg ätas, sista målet på 18 timmar fasta väntar, massa vitaminer, glutamine, Bcaa, o pepsi max väntar:) men kl 17 imon så är de ju 6 timmars cheatday! Så några skedar glass, och hemmagjord pizza står på menyn:)


Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards