Alla inlägg den 14 november 2013

Av mikaela severin - 14 november 2013 19:17

Önskar denna dagen snart är över! Vart en jobbig sån, va sjukt trött imorse, trodde ja skulle trilla ihop, sovit som en kratta!
Har vart möte på möte o läkarbesök, tog ett stort beslut eller 2, de första är att jag är sjukskriven i 2 veckor, då jag gått på reservbatterierna, Theos sömnproblematik/ överaktivitet, trots full stimulans hela dagarna, i kombination med mina jobbtider, har gjort mej utmattad i kropp och knopp!
Har haft ett långt bra samtal med min chef, o kommit fram till att vila behövs, och fokus på Theos utredning och sömnproblematik, så nu all fokus på Theo! Dock kommer han vara några timmar dagtid på dagis, 9-15 för även jag ska kunna återhämtas, hinna ifatt med allt hemma som man ligger back med, kunna ta upp lite av de sociala nätverket.
O så imon kl 9 bli de barnmottagningen, för nu få en fot in i utredningarna. Känns skönt men samtidigt skrämmande! Men jag tror jag gör oss båda en stor tjänst genom att fokusera på detta, känns ju som ja lämnar mina kollegor i sticket dock, men ja måste för en gångs stund fokusera på nåt annat än jobb!

Möten på jobbet har avslutat dagen! Träningsfri dag har de vart, men gud så motiverad jag är numera, imon håller vi tummarna för vågen visar vad den ska.

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards