Alla inlägg den 20 november 2013

Av mikaela severin - 20 november 2013 19:31

Börja bli smått rastlös av gå hemma nu, men de behövs, fortfarande mycket o tänka på!
Skulle ju tex idag haft träningsfri dag, man måste ju återhämta sig, men i brist på göra under tiden Theo var på dagis så blev det gymet, så har kört ett extra axelpass idag, lite hur ja kännt för lägga upp de, lite övningar som va längesedan ja körde, o jo, visst känns det oxå!
Vaknade dock med kramp i hela kroppen imorse, kunde inte sträcka ett finger, så lite lågt kalium igen då, tänkte efter gymet ja skulle åtgärdat detta med köpa kaliumtabletter på apoteket, dom är receptfria, men ändå nekade kassörskan mig o köpa dom, för dom skulle minsann man inte ta utan ha talat med läkare, nähe vafan är de då receptfritt!!! ??? Blev måttligt irriterad o kom hem med en Resorb Sport, bara för få i mig liten mängd i alla fall! Ringde upp vårdcentralen o förklarade, hon blev måttligt chockad, att ja blev nekad! Så läkartid på fre o nya prover!

Har även hunnit med o handla o vila 45 min på soffan innan ja hämtade Theo vid 15, sen har kvällen rullat på med kvällsmat, film och tvätt o disk!

Även imon är to do listan lång, träna, möten, byta däck , hämta Theo o resten av alla bestyr!

Slänger upp lite bilder från idag!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards