Alla inlägg den 25 november 2014

Av mikaela severin - 25 november 2014 21:26

Frukosten gick ju ner, jodå, lunchen oxå, men fifan, därefter har jag fått kämpa, de har stått mig upp i halsen, kroppen har varit som en svamp, käften igenklibbad, o törsten enorm!
Kommer nog svälla upp endel närmsta dagarna! Imon introducerar vi även kreatin, halv dos på träningsfria dagar o full dos på träningsdagar! Håller mig borta från de vanliga monohydratet nu, kör buffrat kreatin, dvs kre-alkalyn! Kört på de innan, o binder inte lika mycket vätska på de, o mår inte illa som jag gjorde på monohydratet!
Nu är de bara vänja sig vid matintaget! Är lite jobbigt att inte få träna, känner mig " rastlös" i kroppen, är ju van vid min dagliga cardio, o mina 5 pass styrka, men nu är de fritt till fredag helt ju! Men positivt, kroppen behöver dessa dagars återhämtning! Var på Rusta innan, skulle köpa schampoo och batterier till matvågen, kom ut med en stor vit plastgran, belysning, blockljus, glitter, julgranskulor, tvål, filtar, dukar, och givetvis inget av de ja skulle köpa!
Tog med mig grannen på en tur till Maxi ikväll, kom hem med mat, och batterier, åh inget jävla schampoo! Jaja! Så är de när de snurrar mat i skallen istället!!

Gör nu desperata försök att hålla ögonen vakna, jag brukar oftast sova vid denna tiden, eftefsom jag hela deffen gått upp mellan 4-6 på morgonen, åh numera när det inte är jobb bli de till sova till 7-8 istället, så kanske dagsatt börja kolla på tv, vara normal igen o inte tråkig o sova bort kvällarna! Emma blev iaf glad, JAAA nu slipper jag sitta uppe ensam vid teven på kvällarna!! O världens leende! Tur att någon glädjs:)

Ha en skön kväll! Nu ska de vispas casein- Key Lime Pie! Love this shit, från Elit Nutrition såklart!

Av mikaela severin - 25 november 2014 09:11

Godmorgon!
Sovmorgon delux.. Ingen jävla morgoncardio, skönt ( även om ja redan är rastlös) tar väl en stund o komma tillbaka in i normala rutiner! Ha sovit fruktansvärt dåligt inatt, kan bero på att kroppen reagerar på min jävla choklad som ja åt igår, men va jävligt god, o så tryckte jag ju nån macka! Lite få man fira! Vätska samlas direkt på mig, o de är bara vänja sig, för i övergången från deff till bulk, kommer kroppen binda enorma mängder o ja kommer svälla upp endel ganska fort! Har fått strängt träningsförbud, först fredag får jag träna! Men funderar på dra ut på att till söndag iaf, så kroppen få rejäl återhämtning, kommer in i nya rutiner, o laddar för ny energi!

Ja jo! Mätningen igår då, vägde in en morgonvikt på 54,5 kg! , dvs attjag gått ner 7,3 kg i vikt! Jag hade droppat yttligare 2% kroppsfett, så en total minskning är 7,6 %, o musklerna är kvar! Tro jag tappat 0,1-0,2 % på 13 v deff! Så den siffran blir typ 0 ! Även formkoll gjordes, såg ok ut, behöver öka volym på ben, lägga lite extra focus på Gluteus minor, och baksida axlar! Resten flyter ju bra, o rygg, o armar osv.. Dom tar sig!

Fått nya matschemat, är väl lite scary! De är mycket mat! Blandfärs, nötkött, kyckling, lax , skaldjur, vitt ris, potatis/ sötpotatis/ pasta, havregryn, havreringar, ägg , kvarg o banan osv.. Mycket mat ska ner, o jag fick faktiskt kämpa redan med frukosten, sista 3 v i deff har jag knappt kännt hunger, bara o töja ut magen igen!

Ett stort jävla tack till världens bästa coach Thom! Nu kör vi vidare! :)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards