Alla inlägg den 18 november 2014

Av mikaela severin - 18 november 2014 22:00

Nu är jag måttligt trött! Kört 30 min cardio imorse, kom hem, lämnade Theo i skolan, somnade på två röda o sov bort hela fm! Va nog behövlig sömn! Vädret sänker en, blodtrycket sjunker mer o mer, va nere på 90/55 idag :( men har ändå jobbat 15-20,30 ikväll, fördel, första em jag fått behålla min mat jag ätit! Alltid nått positivt! Även lyckats få i mig nästan 3 liter vätska! Så känner mig snäppet piggare just nu ikväll, även om ja ändå är trött! Morgoncardio imon med, nedräkningen har börjat, 6 morgoncardiopass kvar innan bulkeriet startar!! Nu e jag rädd, o glad, på samma gång, en deff tar på en, diethjärnor, sömnlöshet, trötthet, frusenhet, lite mat, mycket tidpå gymet, frustragionnär man blir trött efter ett halv pass o känner sig värdelös vissa dagar, positivt, formen!
Bulk.. Negativt: uppsvälldhet, viktuppgång, vätskefylld, fettprocentökning, kommer ta på psyket o bli " tjockare" fördel: bättre sömn, alltid mätt, massa energi hemma och på gymet, mera val av mat, slipper torsken, och de bli muskler! Muskler vill vi ju ser mer av, så mjukisar o hoodies fram till mars!


Nu ska fröken sova! Försöka inte göra som inatt när jag vaknat o gått o dragit på mig mjukisbyxor, raggsocka, långärmat, o under duntäcket! Inte heller ligga o glo på bakrecept, jäkla god chokladpaj! , som jag ändå inte få äta! Puuh!

Av mikaela severin - 18 november 2014 08:37

Fy ända in i.. Vad kallt de är, Theo har legat utan täcke o svettats, jag har legat under duntäcket o frysit som bara den, har vart uppe i natt några gånger o lyckats till slut tydligen att dra på mig, långärmat, mjukisbrallor o raggsockar? Så när jag vaknade 05,30 blev ja själv förvånad över att halva garderoben låg på golvet o jag va fullt klädd. Jaja, va bara dra mot gymet för morgoncardio!
Satt igår kväll o kollade foton från förr! Sjukt häftigt att se alla bilder på när man var som störst, o vägde 88kg! Damn! Vilken resa jag gjort! Dock börjades de sakta i samband med att jag gick ner under graviditet, o amning, o av att sitta med en bröstpump dygnet runt, men sen va man tillbaka i de bekväma som mammaledigheten innebar, sitta meden godispåse, på kvällarna, på dagarna fika för komma ut med vännerna.. Mja så vaman på 71 kg, insåg inte att jag kanske borde ta tag i att, försen jag lämnade ett förhållande, o blev singel, samtidigt som 30 årskrisen närmade sig, då small de, över en natt va jag fast besluten! Nu ska jag ner i vikt! Lågkalori dieter, milslånga promenader, resultat -18 kilo på 12 v! Sjukligt smal, o med bukfetma kvar! Där kom min räddare in, Lasse som sett på FB att de fan inte stod rätt till, veckan därpå, ja då va jag på Hälsostudion, kroppsanalys, massafett, massa vätska, NOLL muskler, dom va borta, åh visst jag började träna1 dec 2012, efter massa övertalning, rädsla för gymet, pinsamt va de, bara stora jävla biffar, alla tittade på mig, kändes de som! Gick dit på tider där ja visste chansen va minimal, att jag stötte på nån mer än personalen, lr pensionärer! Men tänk, att de va fan roligt efter ett tag, successivt smög jag in eftermiddags pass, kvällspass, träffade en underbar person ( Jennie) som jag började träna med, efter ett tag så växte även hälsostudion, fler tjejer började träna där o tillstut var alla på HS som en enda stor familj, va inte längre rädd för verken gym eller stora Biffiga grabbar! Tyvärr la juhälsostudion ner, men mångasv oss har hållt ihop o gått över till Actic, även min coach Thom, som var på hälsostudion innan! Dock hade jag inte Thom där, utan först när jag tränat ett tag på Actic, jag bestämde mig för fan, han ska få bli min coach o hjälpa mig imål! Han är ung, jävligt duktig, jävligt sträng, ( mot mig) vi är ju trots allt vänner, o han få va sträng, hård o jävlig mot mig! För han vet att han kan o han får, o jag vet att de krävs! O ja våga fan bara lyda! Respekt, ja! Han är 10 år yngre än mig, o ja vågar inte ens sätta min fot på gymet om han sagt att jag behöver vila, lr jag har sovit dåligt, för jag vet, att jag blir utslängd!! Men de är vad jag behöver, o så jag vill ha det! Men jag har ett högt uppsatt mål, att tävla!

Theo iskolan, jag tänker ta o vila nån timme innan cardiopass nr 2 sen jobbkväll!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards