Alla inlägg den 8 november 2014

Av mikaela severin - 8 november 2014 22:05

Im not fat, im just fluffy! Baara 3,8 kg mer fluffy! Vätska vätska! Ha haft cheatmeal ala smörgåsar. Med ägg & kaviar, honung, och makrill!! Hell yeah, som ja saknat mackor!!
Sen överkonsumtion av natrium o kalium, massa salt på maten, massa ramlösa, o vätskeersättning, åh min questran medicin på de,
Snacka binda vätska, känner mig som en sprängfylld ballong! Har PT pass ala Thom, BEN, imon! Kommer inte gå i träningsbyxor o linne, snarare mjukisar o big size hoodie! Vätskan ha satt sig i buk, o lår! Morrar åt de!! Men nya proverna ska visa bra på måndag, få se vad vikterna i gymet ger imon, är ja starkare, är värderna på rätt håll!
Dooom ska upp! Upp upp upp!! Skitkropp! Ge hit en ny! Ha nog dock lidit av sinnesförvirring halva dagen! Jobbat sådär 7-21, gå de va på topp då? Näää!! Knappast! Sova! Imon är ny dag, börjar med jobb 7-14!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards