Alla inlägg den 29 november 2014

Av mikaela severin - 29 november 2014 21:33

Dagen började i panikstress, jag råkade slå av klockan, Theo tjurade, o vägrade äta, försen 1 min innan vi skulle åka! Bruka va livat o denna frukost, som han knappt aldrig äter, men idag stod han med hundvalpsögonen i hallen o bad om få 5 min extra till äta den där riktigt goda äggmackan! Kan man bara rusa i dettaläge? Nä blev ju snarare överlycklig för han ville ätasin macka! Medans en annan slänge i sig frukosten på stående fot! Bara morgonbestyren bestod av stress! Åh självklart precis när vi skulle gå va de bara vända in igen! Där ville inte min mage va med, den va väl inte sugen på mat! Blev sittande 10 min på huset, in, hämta kramplösande piller, fort som fasen bort till förskolan, o mot utbildningen!
Vet ju att stressen påverkar magen mera! Men what to to! Kramperna har varat ganska princip hela dagen, strejk vid maten! Bli trött, orkeslös, energilös hela tiden, känner mig som ett vandrande lik, vet ju att blodtrycket är väldigt lågt, kändessom jag stundvis skulle somna på utb!!

Nu bli de sova, läst igenom läxan, men hjärnan är död, de gick in o vände bara! Få se om jag vaknar vettigt imon! Good natt!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards