Alla inlägg den 9 november 2014

Av mikaela severin - 9 november 2014 21:11

Dagen har bestått av, lite sömn ( 6 timmar) med typ 5-6 uppvaknanden mellan, jobb 7-14, med tempo! Jävla slitigt, glidar jobb? Knappast! Fiifan, helgerna är inte o leka med!
Direkt efter jobbet mötte jag upp sis Angie, blev benpass med Thom, jääävla upplägg, extremt sjukt tryck, låg raklång på golvet, uppvärmning, 3 sen benböj, 40st, 50 st , 60 st, givetvis utan vikt!!
På de.. 4 set smal benpress,
Sen 3 set superset sumöböj, med upphopp, sista upphoppen med stång.. På de.. 4 set lårcurl, följt av 4 set kickbacks som bet like hell i gluteus! Kan erkänna att mina quadriceps femoris mår inte bra, hur de känns imon kväll o på tis, de vill jaginte tänka på!
Stoltär jag dock att min syster har lyckats ta sig igenom Thoms pass, dock i lite mildare form än mitt då, o de va nog tur de:) men grym tjej!
Kvällen avslutades med handla de vanliga, torsk & saffran på Netto, följt av myskväll med busungen, som fick sitt lördagsgodis idag istället!
Dags o sova! Jag har extremt tryck i mina vader, som är ganska rejält fyllda med vätska, ha ju fåtti mig massor med salt, kroppen känns stabilare än i fredags, jag är piggare, o jag hoppas att de bli bättre värden imon, o jag slipper dropp denna gången med! Även om 4 kg vätska tär på en, tungt i ben o tungandad, , är det värt de:) de rinner av fort iaf!

Nu sova, ska se om man kommer ur sängen imon, cardio kl 05,30! Yeah!

Farsdag idag med, åh tänker på dig fina pappa, saknar dig, även om du inte är med oss, finns du i mitt hjärta o mina tankar hela tiden <3

God natt!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards