Alla inlägg den 16 november 2014

Av mikaela severin - 16 november 2014 21:20

God afton!
What a day! Startade på löpbandet, fick sällskap av Malin en stund, händer sällan de dyker upp nån en söndag på mina tider!
Åkte mot sista dagen av denna veckas PT utbildning! AFPT har lyckats igen, med att få in ännu en kanonduktig föreläsare! Even Mannsåker! Har vatt en verkligen toppenhelg, i vanlig ordning ballar den ur här o var, vi är ju duktiga på skratta o ha kult:)
Dagen har bestått av teori, pratiskt övning i marklyft, så jäkla kul, dessutom fått min Gluteus omtöcklad av Evan, fel o beister, så är jag övertränad där, men nu går jag ju av deff om en vecka o mindre träning, bulk, o tyngre vikter, klart att allt löpband i full lutning, stegmaskiner, 20 reppare, har kopplat in gluteus väldigt mycket, även kört Plyo på de! Så drar ner endel på de!
Har dock köttat ben ben o rumpa! Uppvärmning: 500 steg i stegmaskinen, 3 set djupasquats utan vikt , 40st, 50 st o 60 st, följt av 4 set smal benpress, 3 set sumosquats i smith maskinen supersetat med 10 upphopp med stång, 3 set lårcurl, och på de kickbacks, 30 st per ben 5 set! O så 3 magövningar! Lyckat pass! De känns överallt! Hade duktigt bra kontakt i Gluteus ikväll! Men bättre i vänstern, än högern!
Längtar nu redan tii nästa utb helg!

Nu bli de sova, upp 04, cardio, sen jobb på de, följt av PT pass, ryggslakt, med bästa Thom ( med dom spruckna jeansen i röven) va de frontböjen ? Eller utfallen Thom?

God natt!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards