Alla inlägg den 14 november 2014

Av mikaela severin - 14 november 2014 23:02

Just de, nu krigar vi vidare, trots sjukhusvistelse, en obotlig sjukdom som bara går och symtomlindra, man lär sig leva med den, så enkelt är de, ibland bli de bara något värre, men efter 4 liter dropp, en natt från helvetet med kramper, ett par doser Ketogan, ett läkemedel jag rent av hatar, bli illamående, yr o totalt utslagen, så är jag glad att magkramperna gett med sig, vätskan är i balans, o huvudvärk och matthetskänslan är borta, kalium o natrium bra, levervärden o njurvärden o blodvärde helt ok, bara blodtrycket som är lågt och behöver kollas efter helgen, ger ssk på jobbet denna uppgift ?fått en hel del kramplösande tabl som kan tas när de bli så illa, haft dom förr men inte behövt dom senaste 1,5 åren!
Kom hem 15,30 i em, åkte hem o duschade, käkade o åkte på utbildning, ville inte missa, trotslite småkramper blev de en jäkla bra kväll, massa skratt, vi är ju ett så härligt gäng:) superbra föreläsare vi ska ha nu 3 helger i rad!!

Dags o sova, imon är de dags att återgå till normala rutiner, och ett cheatmeal kan behövas! Faktiskt skött mig på sjukhuset, matlådor med mig:)
Leverans från bästa Elit Nutrition! Kan bara säga, casein- choklad, smakar himmelskt, typ som man köper chokladfromage pulver o vispar.. Nu kan ja äta godis varje kväll ;)

Thom coach: imon är jag tillbaka och krigar :)
Natti natt!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards