Direktlänk till inlägg 25 november 2014

Matkoma!?

Av mikaela severin - 25 november 2014 21:26

Frukosten gick ju ner, jodå, lunchen oxå, men fifan, därefter har jag fått kämpa, de har stått mig upp i halsen, kroppen har varit som en svamp, käften igenklibbad, o törsten enorm!
Kommer nog svälla upp endel närmsta dagarna! Imon introducerar vi även kreatin, halv dos på träningsfria dagar o full dos på träningsdagar! Håller mig borta från de vanliga monohydratet nu, kör buffrat kreatin, dvs kre-alkalyn! Kört på de innan, o binder inte lika mycket vätska på de, o mår inte illa som jag gjorde på monohydratet!
Nu är de bara vänja sig vid matintaget! Är lite jobbigt att inte få träna, känner mig " rastlös" i kroppen, är ju van vid min dagliga cardio, o mina 5 pass styrka, men nu är de fritt till fredag helt ju! Men positivt, kroppen behöver dessa dagars återhämtning! Var på Rusta innan, skulle köpa schampoo och batterier till matvågen, kom ut med en stor vit plastgran, belysning, blockljus, glitter, julgranskulor, tvål, filtar, dukar, och givetvis inget av de ja skulle köpa!
Tog med mig grannen på en tur till Maxi ikväll, kom hem med mat, och batterier, åh inget jävla schampoo! Jaja! Så är de när de snurrar mat i skallen istället!!

Gör nu desperata försök att hålla ögonen vakna, jag brukar oftast sova vid denna tiden, eftefsom jag hela deffen gått upp mellan 4-6 på morgonen, åh numera när det inte är jobb bli de till sova till 7-8 istället, så kanske dagsatt börja kolla på tv, vara normal igen o inte tråkig o sova bort kvällarna! Emma blev iaf glad, JAAA nu slipper jag sitta uppe ensam vid teven på kvällarna!! O världens leende! Tur att någon glädjs:)

Ha en skön kväll! Nu ska de vispas casein- Key Lime Pie! Love this shit, från Elit Nutrition såklart!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela severin - 14 maj 2015 00:20

Bloggen är flyttad till www.nouw.se/mitcie Fb connecten funkar inte här längre! Ses där:) ...

Av mikaela severin - 13 maj 2015 23:48

kod för att imoportera min  blogg till nouw 3122339123

Av mikaela severin - 12 maj 2015 00:27

Tråkigt nog bestämdes det ikväll att livstil2015 lades ner. Det är med stor sorg och chock för mig. Jag trodde på att de skulle funka. Men de visade sig va fel. Nu kommer jag lägga 100% focus på denna bloggen och jag hoppas att ni fortsätter följa ...

Av mikaela severin - 10 maj 2015 02:21

Sen min födelsedag har det vart fullt ös här! Därav inte hunnit blogga. Det har vart valborg som inte va mycket o fira, då man jobbade såklart, men en mysig stund vid elden blev det med mitt fina hjärta. Har ju majbrasan 200 m från dörren, väldigt sm...

Av mikaela severin - 28 april 2015 10:29

Har i princip jobbat o jobbat o tränat sen i fredags, inte hunnit vara hemma många timmar, men träningen ger ju resultat :) Dessutom mitt i allt fyllde jag ett år klokare igår, dock jobb och träning men blev överraskad med presenter så fort jag kom...

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards