Alla inlägg den 30 november 2014

Av mikaela severin - 30 november 2014 21:24

Sovit pissepotta inatt med, kramp, kramp åh åter kramp i magen givetvis! Men, givetvis efter en turbulent natt, så åker jag och sätter mig på utbildningen, ingen man vill missa, dessutom, hade jag förmodligen inte legat i sängen ändå!
Men, eftersom de varit som de varit med magen i helgen, så har de räckt med utbildningen, så har vilat från gymet! Haft nästan en hel veckas vila, så imon är jag fit for fight, ryggpass, o de känns grymt! Har iofs blivit lite träning i helgen på utb, även om nu föreläsaren sagt att de är ok, att jag inte utför alla övningar, utan coachar istället, så känner ni väl mig? Stå över en utmanande övning, för lite magont? Öh, nä? Hade de vart ett helt pass så fine, kanske ( host) hade passat! Men har ont i ben, axlar, mage, lats, biceps, titts ( host, M. pectoralis major) och om du nu läser detta Thom: så blev de 2 reps på 50! Arbeta mig uppåt igen :)

Borde vilat när jag kom hem, men nix, fixat matlådor! Ryggbiff, potatis/sötpotatis, ris, grösaker, pasta! Damn! Im good! Nu har jag tio ggr mer ont! Så good natt!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards