Alla inlägg den 22 november 2014

Av mikaela severin - 22 november 2014 22:08

Närå, bara ups and downs, de är ju inte mycket som blivit sommantänkt! Men morgoncardion utfördes, hem o lagade matlådor för dagen o morgondagen, sen packade jag mig iväg mot gymet, sätta mig hos Sara o diskutera morgondagen som kört ihop sig med biljetterna, men nu har vi ev lyckats få till de! Sånt vi märker imon! Far mot Lund jäkla tidigt! Lägger cardion åt sidan eftersom vi åker så tidigt!! Körde dessutom40 min extra i em! Dessutom bli de kötta ben o mage på AA Elite! Fett nice! Massa folk, eftersom det är öppethus där i helgen oxå!
Fått höra delar av mitt kostschema! Blandfärs, kyckling, lax, ägg jasminris, sötpotatis havregryn! Ja vad resten blir, de bli spännande på måndag! Mängden vill jag knappt veta haha!! Har jag bra resultat, kommer jag efter gymet på min coach kontor knäcka en VIT TOBLERONE på 400 gr! Yepp!

Nu bäddar jag ner mig, 03,30 ringer uret!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards