Alla inlägg den 11 november 2014

Av mikaela severin - 11 november 2014 21:37

Morgoncardio blev de, för sen iväg o jobba! 7-14, hem en vända, och möte på de, sen va det faktiskt soffläge som gällde! Skulle åkt till gymet, men drog mig i de sista då träningsvärken i quadriceps femoris & gluteus maximus är extrem! När ja väl bytte om, så uppmärksammade jag svullnad i hö vad, har sen ett par dagar haft ont runt fotknölen, typ när jag gått, och när jag vrider foten, har stramat lite i vaden, men inget jag lixom tänkt vidare på, men såg direkt när jag skulle dra på träningsbyxorma att den va svullen, tänkte äh inbillar mig, tog fram måttbandet o de skiljer strax över centimetern! Hmm, grunnar på vad fan de e, på utsidan syns att de e stramt o svullet, känns inte värmeökst på utsidan, men på insidan! Hmm, jaja få väl se hjr de känns imon!! Benhinnorna ömmar inte heller vid tryck. Märkligt!
Har ju lite blåmärken här o var, säkert suttit där sen innan, jag vet inte jag tränar ju, svårt o undvika detta! Me träning blev de ingen, när jag talade om detta för min coach, så fick jag förbud att sätta foten på gymet ikv! Grym e han! Trots ja gärna ville träna;)

Nu slva! Håller tummarnaför morgoncardion blir qv! Fick iaf storhandlat idag! Positivt!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards