Alla inlägg den 19 januari 2014

Av mikaela severin - 19 januari 2014 20:18

Söndag igen, ruskigt fort veckorna går!! Tog välförtjänt sovmorgon idag, dock skrek magen frukost vid kl 8! Men hamnade i soffan, slocknade och vaknade igen vid 10! Kändes skönt att sova ut! Har lagat ett gäng matlådor med fisk & kyckling på fm, sen vid 3 bar de av mot gymet!
Ett rejält benpass, svetten öste, pulsen hög, blev knäböj, ass to the grass, benspark, benpress smalt, lårcurl, rumpspark, o så skulle jag köra sumosquats med kettlebells, efter 2 set skakade benen o balansen försvann! Så där tog magövningarna vid! 12 set med magövningar, innan ja avslutade med vadpress stående & sittande! Något svettig, något stel lämnade jag gymet! Huuha! Grymt nöjd är jag iaf:)

Imon är ny vecka, nya tag, inleds med ryggpass kl 7,45! Chins, marklyft, breda latsdrag, hantelrodd , smala latsdrag, t-stångsrodd...
Tja de bli nog ett grymt pass!!

Nu bli se soffläge! 1 mål mat till väntar! 2 kokta ägg:)

Trevlig afton :)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards