Alla inlägg den 31 januari 2014

Av mikaela severin - 31 januari 2014 19:43

Ja som trodde jag skulle få en bra start på helgen? Nädå där trodde jag ju väldigt fel!
Va på BUP på morgonen med Theo, bli massa jobb framöver med psykolog, arbetsterapeut och så vidare! O de kommer nog bli kanon!
Lämnade Theo vid 10,15 o srog o tränade! Blev ett bra armpass, och även 1 h Cardio! O dagens resultat när ja vägde in mig, va -1,1 kg! Well done!
Efter ja hämtat Theo vid 15 släppte försäkringskassan bomben! Ja få ingen sjukpenning! O jag har varit sjukskriven sen i nov, räkningarna växer, o ja sitter med ett tomt konto! Hur fan tänker dom! Ska de gå så långt att man ska bli utbränd? Åh då istället gå hemma på heltid ett par år, när de kan förebyggas o jobba halvtid o få sjukpenning resten under 2-4 månader? Sjukt! Jävla kärring ja fick som handläggare! Sa bara du få lösa mat till ditt barn o hyra på annat sätt, de är inte mitt problem! Nä nä! Hoppas du hamnar i samma sits med dina barn, om du ens har några!
Få ta tag i detta på måndag igen, finns inte mer o göra!
Nu är de mat på G! Ris, nötfärs o brysselkål! Imon kommer någon ta ut aggressionerna på gymet! Ett riktigt grymt benpass! Ska jävla köra till ja står med spyhinken! Utan gymet, hade jag nog inte stått upp! De är min frizon! Där är jag - JAG, där mår ja bra, ingen stress, bara koppla bort allt o njuta av göra de ja brinner för! Kommer hem med rensade tankar, ny energi! De gör hela min dag, varje pass är ett steg närmre mål!

Ha niu en fin fredag!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards