Alla inlägg den 24 januari 2014

Av mikaela severin - 24 januari 2014 19:52

Började dagen med en stoopr frukost! Inte van vid så stor! Men guud va skönt o vara mätt ända fram till nästa mål:)!! Blev ett ganska lugnt o skönt jobbpass! Sen ringer givetvis Gastromottagningen o kräver en jävla massa prover som måste tas fastande på måndag morgon inför läkarbesöket på ons! Jaha, inser ju fort att jag jobbar då o knte kan ta fasteprover, så fick göra en deal, ja fick åka ner o hämta remisserna, och låta ssk på jobbet ta dom! Så slipper ja dra från jobbet en timme för ta proverna! Gissa om hon kommer bli glad, typ 5 rör o mina dåliga kärl som är minimala o spricker efter 2 rör! Hah! Huh! Är prover som tex celiaki ( gluten) inflammationer, salter, proteiner osv!
På grund av allt detta måste göra så fick ja avstå gymet, hämtade Theo först 16,30 pga hämta remisser osv, Theo va duktigt tjurig och trött, o hade inte funnits en chans i världen! Så blev affären o handla! Va väldigt tomt i kyl och frys! Inkl tvättmedel, toapapper o diskmedel sjöng på sista valsen! Så nu slipper jag det!
9,30 imon slår gymet upp dörrarna, o då stå jag där redo:)

Ligger helt utslagen, cunderar på vad jag dka äta under mina 6 timmar imon, kommer bestå av 1 mellis, 1 middag, o nått litet gott! Tro de eller ej, ja är sugen på ris & kyckling, fast med basilikasås i ugn ( grädde 4% ig chilisås, salt, peppar och basilika) smarrigt som faan! Annars få de bli nötytterfile m potatisgratäng, eller tacos! Theo röstar på tacos:)
Hoppas på att fröken Jennie joinar oss:)

Nu bli de soffhäng en timme till, sen äggkokning o sängen tidigt! Behöver sömn!!!

Trevlig fredag:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards