Alla inlägg den 10 januari 2014

Av mikaela severin - 10 januari 2014 21:46

Man hinner juknappt blinka längre! Idag började vi dagen med BUP! Faktiskt bra möte men inte riktigt eniga! De tar ett år innan de kommer att vilja börja utreda diagnos pga av hans ålder! Jag krävde få ett läkarbesök, o så kommer de nog bli! Inte tänker jag låta hans sömnproblematik vara i 1 år till, ska vi aldrig få sova?! Dom tro ja kommer orka jobba med 4 timmars sömn i ett år till, om ja redan är sjukskriven efter 6 månader?! Hemma tänker ja inte gå så länge till!

Blev ett bra möte med barnteamet efter de, de tänker ta upp fallet med Theo på måndag, med en barnläkare från stockholm som de träffar 2-3 ggr i halvåret, där desvåraste fallen tas upp för senare återkoppling! Känns rätt bra de! Åh då är de är då sömnproblematiken de gäller o inget annat!

Drog till gymet efter för slänga ut lite tankarur huvudet o hämta lite härlig energi! Jovars , när ja räknade upp vad ja hade åstadkommit på 55 min va det 31 set axlar, 10-12 reps! Har ja inte ont imon, så byter ja namn! Körde 30 min Cardio på de!

Mer än nöjd drog ja till willys och handlade, fan va lite man får för pengarna idag! 2 kassar, 500 spänn! Förvisso kostar ju alla laktosfria produkter svinigt mycket! Bara en veckas förbrukning av mjölk och youghurt i detta hem ligger på 150 spänn! Samma mängd i vanliga sortimentet hade kostat 65 spänn!
Åh så bli de nån grädde.. Osv osv!

Hämtade Theo kl 17 för hem o ha fredagsmys! För Theos del popcorn, för mig, en kaffe! Jämn fördelning ?!

Bli strax sängen, känner mig ganska trött ikväll oxå, tänker ladda om batterierna för veckans andra benpass imon! Morgonvikte imorse visade -0,2 hg bara! Men de bli så ibland, allastannar vi upp även under dieten! Ingen ökning av midjemått! De är huvudsaken! Mankan ju hoppas på muskler! Så imon bli de ingen hel ätardag, ja fick 6 timmar! Så menyn imon bli frukost, mellis och lunch enligt mitt schema, och efter hahandlat idagär menyn för resten redan genomtänkt! Mellis 2 blir Caseinkladdkaka med kvarg & hallon ,Middag oxfile m rostade rotfrukter, men en mini burk ben & Jerrys glass! O sen avslutar vi med vanliga hederliga äggen som kvällsmål och ett knäckebröd!

Trevlig fredagkväll :)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards