Alla inlägg den 17 januari 2014

Av mikaela severin - 17 januari 2014 20:52

Kan inte annat än säga att träningen just nu ligger på topp, efter endel " bakslag"! Denna vecka har kännts hjr bra som helt i alla passen , visst har två pass kvar, men räknar med att dom flyter på lika bra! Har kännt mig pluffsig ett tag, pga av viktuppgång, jul o nyår satte ju sinaspår, men trots att ja ser att magen fortfarande är pluffsig, så känner jag mig inte vätskefylld, snarare tightare än innan, vad som hänt? De återstår att se nästa besök hos Anders i Jönköping!
Denna vecka blev iaf en viktnedgång på 8 hekto! Det är kanon! Så imon äter vi fritt i 6 timmar, så frukost mellis och lunch och mellis nr 2 kommer bli som vanligt, jobbar imon 8-15,30 o hoppas på lite träningefter de! Annars får de bli en tur på crosstrainern hemma, alla gym i växjö stänger ju givetvis runt 15-16 på lördagar! Är inte ok enligt mig, det finns helgarbetare! Något gym med reception borde väl kunna hålla öppet!
I em har de vatt utelek i snön, burr de e kallt nu! O snön gillas inte! Ge mig sommar o sol! Men det är ju iaf bättre än blask i alla fall!!
Ikväll skulle vi haft mys med handbollen, men Theo blev bjuden in till grannen på tacos kväll och chips! Så blev ensam kvar o fick titta själv! Så en tallrik ris & kyckling och och pepsi max va väl helt ok:)

Snart dags att krypa i säng! Men först koka ägg! Ett kvällsmål måste ju ner oxå:)

Ha en fortsatt trevlig fredag, och ni ute i trafiken! Håll er på vägarna!

Over and out:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards