Alla inlägg den 26 januari 2014

Av mikaela severin - 26 januari 2014 21:02

Så var även denna vecka förbi, en vanlig söndag, sov till 8 idag innan ja va uppe o käkade, de ni, de händer enbart på söndagar de!
Både jag och Theo vill ha mys på söndagsförmiddagen, äter frukost o kryper ner igen för mysa vid teven i sovrummet, kan inte bli bätgre, så går man upp lagom till middagen:)
I em har Theo varit med en kompis på kalas, så jag drog till gymet under tiden! Ett gött armpass och 1 h på löpbandet, resultat 827 kcal, det är bara vänja mig, mitt nya upplägg av kost o träning är 1h på löpbandet 6 dagar i veckan, o ut o röra på mig så mycket ja kan! Dags att bränna fett!
Så nu laddar vi för ny vecka, imon bli det jobb 7,30-15, fasteprover ska tas , o de rubbar mina mat tider ordentligt, kommer förmodligen tuppa av på jobbet om ja inte få mat före kl 11 när de är fikapaus! Gaaah!! Bli till äta varannan timme hemma för hinna med alla mina mål imon! Kommer inte må bra av så stora rubbningar! Sån idioti på jobbet! Man få inte äta medhavd mat tillsammans med dom boende, bara den mat som serveras på jobbet, annars få man
Va utan hela dagen! O så ha vi APT o hälsoinpiratör som säger hur viktigt de är o äta var 3-4 timme o så få en annan ibland gå utan i 5-6 timmar o dö av hungerkänslor! Jag tål inte ens maten på jobbet, jag har laktos- soja allergi, men de tycker väl att nått salladsblad o en torr potatis är gott?

Imon efter jobbet bli iaf ryggpass, och även då 1h löpband! Ser fram emot detta pass:)

Är inne i en trötthets/down period igen, orkar inte hålla ögonen öppna på kvällen! Jobbigt, o när man somnat så vaknar man efter 1h!

Nu ska ja koka ägg o krypa i säng!

Tummen upp för lyckat armpass:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards