Alla inlägg den 14 januari 2014

Av mikaela severin - 14 januari 2014 22:11

Ikväll är ja fan ultra trött, eller blev iaf nu sista timmen, slumrar till då o då.. Är nog dags för sängen!
Haft en bra dag, trots den inte blev som planerat, men men, den började ju strålande:)
Frukost 06 som vanligt, Theo väcktes halv åtta, o på dagis var vi kl 9! Raka vägen mot gymet! Kändes helt ok i armarna idag o även i ryggen, så körde bröst, mage och cardio! Eftersom ja nu lyckats leverera så bra, så sparade ja på benpass 1 till imon, då de är dags för veckovilan på torsdag, fortsätter ja lika bra imon, så lär den va fruktansvärt välkommen och behövlig!
Fick käkamin matlåda på Hälsostudion idag, då jag skulle på möte med barnteamet firekt efter, blev ett bra möte, och nu börja vi köra lite nya metoder:)
Hann inte mer än sätta foten innanför dörren försen bilfirman ringde och sa att min bil är leveransklar kl 13.30 imon:) så va hämta Theo på dagis, upp och fixa alla papper, o vidare till Tingsryd för fixa lite! Men så glad ja blev, klev in o såg bilen i hallen, helt ny o bara glänste, o imon är den min! Äntligen!
Kvällen har spenderats i köket, väga matlådor, och väga morgondagen doser av kosttillskott:) om det ärtråkigt? Nej, bara älskar när de gårpå rutin:) ser fruktansvärt mycket fram emot nästa besök i Jönköping, även om ja nu gått upp lite i vikt, så hoppas ja de ligger lite muskler där, o att de minskat liite i fett ändå:)
Ska bli kul o se:)

Nu är äggen i magen, dags för en återhämtningssrink , sen är jag i säng! Sussa gott:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards