Alla inlägg den 9 januari 2014

Av mikaela severin - 9 januari 2014 19:43

De märks att min kropp inte är van vid jobba, kanske bli så när man varit sjukskriven lite, o är nu på halvtid, vilket bara ger 1-2 dagar i veckan, de känns lite som börja om på nytt, måste verkligen tänka och fokusera så mycker mer, på allt som egentligen innan bara gått på rutin! Men snart är jag tillbaka på mina 75% igen!

Jobbade ju bara 7-14 idag, hämtade Theo på dagis, o direkt hem för tvätta ytterkläder, dom verkar rulla sig i lera, har nu tvättat ytterkläder & skor för 3e kvällen i rad! Kom hem helt utslagen, Theo gick till grannkompisen, o jag slocknade 45 min på soffan, trodde ja skulle bli lite pigg, men ikke, värre, är trött som bara den!
Har haft första träningsfria dagen denna veckan, märkerhur mycket mer energi jag har de dagar ja tränar mot de dagar jag är träningsfri, oavsett om jag jobbat, bara vart hemma eller sprungit rundor på stan!

Skulle egentligen jobbat imon, men fick lägga in en semesterdag, då utredningen på BUP drar igång kl 10 imon! Känns bra, men oxå skrämmande, vad har vi att vänta?
Efter de mötet imon är det raka vägen mor dagis för sedan träffa familjeteamet, för prata om mötet på BUP!
Därefter få de bli gymet o köra axlar & mage! Lär nog behöva rensa ut skallen lite där!

Är väga & mäta imon, o de känns ikke bra, känner mig något vätskefylld & uppblåst sen ett par dagar. Så jublar stort om ja ens minskat 1 hg! Tveksam till detta!

Nu är kl 19,40! Ja har ätit mitt kvällsmål! Och jag tänker gå ochlägga mig! Den som stal min energi idag, lämna tillbaka den imon tack!!

Over and out!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards