Alla inlägg den 22 januari 2014

Av mikaela severin - 22 januari 2014 20:25

Har fått akut ordination på nya prover imon igen! Natrium o kalium har sjunkit! O har de gått ner för mycket imon! Så bli de dropp igen på fredag em! Nu få de vara nog! Vad är fel?? Jaja! Har ju tid nästa v på gastromottagningen hos överläkare! Nu jävla få dom ta tag i att en gång för alla! Jaja! Inte konstigt att jag kännt mig tröttare sista veckan, mer törst, små bröstsmärtor till o från, o sömnkaos! Så va de sist oxå! Dock kan de inte vara lika lågt nu, för har inga rejäla kramper än, och inga sugsom sist på citron o vinäger! Kunde mer lr mindre dricka pressad citron som saft ikoncentrerad form, o äppel idervinäger direkt ur flaskan! Då är de katastrofalt! O när ja fick kaliumet sist, så smack bara försvann de suget!
Vi får väl se!

De bästa med morgondagen är ju att åka till Jönköping, dock e ja ju klart bekymrad, o räknar med lite sämre resultat, MEN de bästa av allt är ju att man åker därifrån med en ny dos motivation:)
Efter de bli de gymet direkt! Har ett härligt benpass att se fram emot! Imon är det knäböj, benspark, lårcurl, benpress brett, gående utfall & knäböj med stången frampå! Åh hej ohå! De kommer bli intensivt och smärtfyllt! O de gillas!

Tant somjag nu är, eller känner mig som, så ärde strax dags att inta 2 ägg och 1 kopp te, för intesängläge! Har jobbat idag, vart uppe 05.15 o haft full rulle hela kvällen, så de blir sängen senast 21,30! Matlådor förresanär fixade, träningsväskan ärpackad, kosttilskott uppvägt! Så nu få debli morgon!

Ha engin kväll:)



Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards