Alla inlägg den 13 januari 2014

Av mikaela severin - 13 januari 2014 22:25

Idag började vi med världens bästa frukost! Gröt med äggvia, ett kokt ägg, fitline & bcaa och Glutamine! Kan inte bli bättre start på en dag! Den frukosten vägrar jag överge!
Kl 10 var de dags för besök hos tandläkaren, men idag var det Theodors tur! 5 års kollen! Allt såg fint ut, och en tand är lös:) så vi får väl se när tandfen kommer:)

Efter det besöket drog vi till Maxi och handlade, förrådet med ägg, kvarg och avokado började bli tomt! Även nötfärs och o äppel:)
Kl 11,15 åkte Theotill dagis, jag drog hem o lagade middag i lugn och ro innan gymet kallade, rygg va det idag, ett jäkla bra pass blev de, oså tränade jag ju med min babe! De va ett tagsen vi tränade ihop, typ nästan 2 v sen minst!
Ikväll närvi kom hem o jag stod med magen så kom träningsvärken smygande sen gårdagens armpass & magpass, på bara 30 min så kunde ja inte röra mig, svettades som fan, nuharde lagtsig något, o ryggen känns rätt köttadden oxå! Magmusklerna bränner vartenda gång jagrör mig! Va jävligt längesedan jag hade sån träningsvärk! Brukar ju bara va benen och ibland ryggen! Mennutogdet i armarna! Ändå tro ja inte jag ändrade på någon övning! Bra muskelkontakt?

Nu ikväll ha ja verkligen bestämt mig för satsa ännu hårdare Nu ska allt på plats! Vad saknas lixom? Jag har en skitbra coach.. Ett bra gym.. Jag är motiverad.. O jag ger mitt allt!
Inga dumma sjukhusbesök skastå i min väg! Nu är de mer än 100% som gäller!

Nuska här intas ägg! Sen sova! Imon är gymdax! Om de bli ben eller bröst, de få vi se, beror på hur armar o rygg mår:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards