Alla inlägg den 23 januari 2014

Av mikaela severin - 23 januari 2014 20:57

Oj vilken dag, lämnade theo kl 9 på dagis, o direkt ner för provtagning, blev färdig väldigt fort, så körde direkt efter de mot Ör för hämta upp Frida, som skulle sällskapa mig på min tripp till Jönköping:)
Resultaten idag var ju inte de bästa, har ju gått upp och är svullen, men nu prövar vi på nytt:) kosten blev lite ändrad, kalori intaget sänkt något, dock är kolhydraterna ökade, men fettet sänkt! Hej mera gröt o mera ris, hejdå avokado! Nu är de längre pass på gymet! Hela en timmes löpband efter barje pass, o kommer ut o röra på mig mera! Så nu få vi hålla tummarna att det går vägen! Men är inte orolig de mista egentligen! Ja har ju en bra coatch, som absolut vet vad han gör, o nu få de bara ta den tid de tar! Formen kommer när den kommer! Så är de bara! O ja är fullt redo!
Vi tog en tur förbi A6 också o kollade läget, ingen shopping för mig:) men Frida hittade ett par linnen;)!
Blev raka vägen hem, med lunch i Vrigstad, snälla personalen där värmde min matlåda, inga synder! Strikt kosthållning! Så få man njuta mer på lördagen! Stannade även till på lantbutiken i ör på väg hem! Jisses vad godis billigt! Ville nästan köpa mig ett kilo, men nä! Vill inte ha sockerbomber hemma! Men köpte till Theo till lördag! O de som är Theos, de låter man automatiskt bli oavsett om de finns hemma! Så enkelt är det!
Kommer ner till gymet o ska byta om, öppnar väskan, o en hel jävla flaska med vatten hade runnit ut! Alla kläder blöta inkl skor! Panik o stress åter igen! Att ja aldrig lär mig ta de lugnt! Va bara sätta sig i bilen, hem o hämta nytt! Fick träna i löparskorna! Men de gick!
Testat nya kreatinet Arnold cre3 idag! Fyyy faaan! Total explosion! Har totalt dödat mina ben! Började med 4 set knäböj, 5 set benspark, 4 set benpress brett, 4 set lårcurl, 4 set rumpspark, 3 set utfall mot bänk, och 4 set peeing dog, när ja gjort de 4 set hade ja så in i helvetes ont i skinkorna o benen, att ja kunde inte gå, folk fick goa skratt, JA hatar att de är trappor på gymet!! Tack gode gud att man själv bor på markplan!! Ställde mig på löpbandet för köra 1 timme! Måttligt spyfärdig, så kämpade ja mig genom de, dock sakta men säkert! De va fan självmordspass! Om ja står på benen imon, de gör ja nog, frågan är om ja gör de på lördag morgon! Redan på söndag är de ju dags för veckans andra benpass!! Huuha! Trots denna smärta, så finns de fan inget bättre än gå utanför gymets dörrar, o varastolt och känna sig hur jävla bra som helst:) sån energibomb!

Nu är matlådor packade, imon är de jobb 7,30-15,05, o gym, innan de bli fredagsmys hos oss :)

Ha en trevlig kväll!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards