Alla inlägg den 18 januari 2014

Av mikaela severin - 18 januari 2014 20:29

Denna veckan har varit den klart grymmaste veckan på länge- när de kommer till träningen! Allt har bara kännts så jäkla bra! Knytnäven ha inte vatt i väggen på hela veckan! Äntligen känns de som min svacka har lossnat! Nu är det dags att leverera! Kanske de inte hänt så mycket sen sist när ja kommer till jönköping nästa gång! Men jaräknar med att de bli en grym vår!

Idag har det jobbats! Åh Theo var idag enda barnet på dagis, sällan de händer, men fick ett samtal till jobbet på fm, dagis ringde och frågade om det var ok att dom gick på bio! Helt klart! Theo var sjukt nöjd med dagen:) de är så skönt att veta att dom hittar på roliga saker med dom utöver de vanliga, de får en annan att släppa de dåliga samvetet att man jobbar helg och att ens barn är de enda barnetden dagen! Sist det var så var dom på mc donalds! O inte betalar jag mera dagisavgift för det! o inte heller för helger o storhelger! Betalar mina 346kr i månaden! O då är det upp till heltid!

Har haft lite ätartimmar idag, lite rund o svullenför tillfället! Men de släpperdemed o förhoppningsvis känner ja mig tightare imon:)
Räknar väl medstandard vätska på ettpar kilo igen:) men försvinner ju fort:)

Njuta en stund till på soffan innansängen väntar;)

Imon bli de ut o leka på fm, lite städ och gymet vid 15! Veckans sista pass! Benpass nr 2! Benspark, knäböj, smal benpress, lårcurl, rumpspark, sumosquats, vader! O massa cardio:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards