Alla inlägg den 28 augusti 2014

Av mikaela severin - 28 augusti 2014 21:33

Nu har jag kört 3 styrkepass i rad, high reps! Omg! Ja har ont i hela kroppen! I tisdags PT pass med Thom- rygg, ons benpass, o idag armpass! Känns fortfarande som armarna ska explodera såhär snart 4 timmar efter! Ryggen ömmar, benen ömmar, magen bränner! Yeah! Undra hur min morgoncardio i 15% lutning kommer kännas imon! Gah! Tro ja stupar i säng nu!!
Kokt torsk, kyckling, kokat ris!
Storhandlat sådär 5,8 kilo torsk, ett par kilo kyckling, 5 liter äggvita, o diverse tillbehör! Även köpt gummistövlar, gympadojjor, jeans, mjukisbrallor. 'Munkjacka o 2 tröjor till Theo! 1000 spänn! Helt ok! Morsan kan!
Såhär 1 v in i deffen känns de helt ok! Lite piggare nu sista 3 dagarna, blodsockret är någolunda stabilt, hungern är väl som den är emellanåt! Men, vatten, de är bara ösa på med! Så håller man sig!

Nu sängen! Cardio x 2 imon!

Hej hopp!

Snart dra allt igång!! Plugg, nattjobb, o en härlig weekend i Halmstad! Spännande höst! Ja dör av längtan!!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards