Alla inlägg den 8 augusti 2014

Av mikaela severin - 8 augusti 2014 23:48

Va jäkla hurtig imorse, klev upp 06 och tog mig en fitline, ut på pw, dom andra sov som stockar, va välfigt skönt ute, och bestämde mig för dra rundan förbi saxnäs och strandskogen, när jag gått 4 km känner jag rejält skoskav, tillslut bara gick de inte gå, då de även kom smygande på andra hälen, krängde ur hälarna ur skorna, men lögn i helvete rent ut sagt att gå så, efter 5 km bestämde jag mig för skicka ett sms till syster, frågade om hon va vaken, japp de va hon, skrev lite sådär ynkligt, skulle du kunna hämta mig, trodde ja skulle få världens bitchigaste svar, typ ha du tagit dig ut får du ta dig hem, har ju en syster med morgontemperament, men till min förvåning fick jag smset: jag kommer, o på 7 min va hon där:)
Underbart! Fattar inte varför ja helt plötsligt fått skoskav, när ja gått i samma löparskor i 6 månader o dom inte ens är slitna i hälarna! Suck! Imon bitti få vi se om de går kränga sig i dom, har ju iaf gymskorna med mig, så kanske dom går bättre då!! Ut ska jag:)
Varit på köpcentret i färjestaden en vända, ha haft taskigt väder av o till så blev en vända där, sen letade vi upp ett rökeri , så dom övriga kunde få sin dos av rökt lax & rökta räkor, och makrill! Jag höll tillgodo med torsk, de gamla hederliga riset o broccoli :)
Theo ha hittat lekkompis! Ganska skönt!
Imon är det Borgholm som gäller, äta god mat på restaurang, jag har inte bestämt 100, om ja vill ta ut ett frimål, de är lördag, jag får, men ja hatar vätskan, men samtidigt jobbar jag, vilket betyder, jag äter där min brukare äter då det ingår i arbetet, hade de vart i hem miljö hade de funkat! Men handlar om 1 mål med familjen på årets enda familjesemester! Ja få överväga imon!

Nu ska jag sova!
Snapchat med syster,, hmm kul vi ha de här va?
Hahahaha

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards