Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av mikaela severin - 4 augusti 2014 23:02

Glömde helt av mig igår, att uppdatera bloggen, om ja nu missar de en dag, måste de betyda att jag haft en fruktansvärt dålig dag, eller en helt fantastisk dag?! Klura på den! :)

Landade iaf i Växjö igår efter ha vart bosatt i Tingsryd ett tag, känns helt ok, att få vara hemma i sitt egna hem, bland sina egna prylar, göra precis som jag alltid gör, exakt de ja vill göra! O sova i sin egna säng!
Körde ett ganska bra bröst & axelpass på Actic, men ja ha tappat styrka, va inte alls lika stark i bänk!!
Ändå va ja taggad!
Men nu är de bara köra vidare! Never give up! Jag har ju coacher i världsklass, så lixom, allt kommer bli bra, ha inget o oroa mig för, vänner som dessutom alltid finns där, hjälper, stöttar puschar, om ni bara anar, vad ni betyder!
Hade egentid på kvällen, väl behövlig! O trevlig, behöver nog fler södana kvällar, o det hoppas jag på!

Dagen ha gätt, ja har hunnit det mesta, uppe o hoppade halv 7, slängde kn ett par kilo kyckling i ugnen, o drog bort till gymet undertiden o körde 30 min caffi, vidare te coop för handla frulle te Theo, hem, kokte fisk, ris o broccoli! Tja räcker ju nog ett par dagar iaf! Sen va de ner till clv, möte med Theos dietist, låter som ja bantar mitt barn, men nopp, hjälper bara han växa i sin vikt, han äter som barn ska, men han har inget stopp, han kan äta för 2-3 barn.. O han bli vansinnig, när han inte får så mycket mat han vill, men nu är de stopp! De blir mat var tredje timme! Men begränsat, 1 portion, med så mycket ett barn ska ha o klara sig på! Ska se hur roade de blir på skolan, när dom nu får detta i uppgift att hålla hans kost!

Sen har de städats, osv., la mig på sängen för sträcka på mig, vaknade 1,5 timme senare, när de va dags för käk, så va bara stiga upp, äta, o fara te gymet o träffa Suwe! Blev ett riktigt bra pass! Guns! Rejält tryck! Och Tungt! Avslutades med Cardio!
Har haft ett rejält trotsigt barn idag, inte velat sova, men men! Kämpa vidare! Snart tillbaka i rutiner igen:)

Nu sömn!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards